عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هنوز اعلام نکرده‌اند که ۲ کارته‌ام / حنیف عمران‌زاده: باخت در دربی قبل را جبران می‌کنیم

عمران‌زاده مدافع تیم استقلال از حالا معتقد است در دربی پیروز میدان هستند و از طرفی تعطیلی لیگ را به ضرر تیمش می‌داند. مدافع استقلال از تعطیلی لیگ ناراحت است. او می‌گوید: «در حالی که استقلال هفته به هفته داشت بهتر می‌شد و تازه بدن بازیکنان از فشار سنگین بدنسازی خارج می‌شد، لیگ را تعطیل کردند و ما مجبور هستیم دوباره تمرین‌های پرفشاری را برگزار کنیم. این تعطیلی کار را برای ما سخت کرد.»
عمران‌زاده معتقد است با طی شدن زمان، شرایط تیمی استقلال هم بهتر خواهد شد: «استقلالی که تاکنون دیده‌اید همه توان این تیم نبوده است. بازیکنان جدید به زمان نیاز دارند تا هماهنگ شوند به همین دلیل شاید در هفته‌های ابتدایی لیگ بازی‌های زیبایی را از تیم نبینیم. هر چند که من اعتقاد دارم در ۴ بازی اخیر هفته به هفته بهتر شدیم و تا چند دیدار آینده هم به تیم ایده‌آل هواداران تبدیل خواهیم شد. فکر می‌کنم از بازی هفتم یا هشتم استقلال به یک تیم هماهنگ بدل شود.»
عمران‌زاده در مورد دربی ۷۵ که هفته ششم برگزار می‌شود گفت: «شک نکنید که این دربی مال استقلال است. خیال هواداران بابت دربی آینده راحت باشد و مطمئن باشند که بازی خوبی را در این دیدار از استقلال خواهند دید. استقلال باخت در دربی ۷۴ را جبران می‌کند و از همین حالا به هواداران اعلام می‌کنم که چندان نگران آینده نباشند.»
حنیف پیرامون بازی هفته پنجم مقابل ملوان می‌گوید: «بازی سختی است. ملوانی‌ها همیشه تیم خوبی بوده‌اند و این بار هم با قدرت مقابل ما ظاهر می‌شوند.»
عمران‌زاده ۲ کارته است. آیا او از این موضوع اطلاعی دارد؟ حنیف می‌گوید: «هنوز به طور رسمی اعلام نشده و تازه از این موضوع باخبر شدم. اگر سازمان لیگ اعلام کند، قطعا ۲ کارته‌ام و باید مقابل ملوان حواسم را جمع کنم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com